خب دیگه بعضی وقتا  که تو نباشی... شب باشه... منم تنها و دلتنگ


      با ماشین خیابونارو بالا پایین کردنو بارها و بارها آهنگ وابستگی مهرنوش رو


      گوش دادن و به تو فکر کردن هم عالمی داره...



نظرات 7 + ارسال نظر
سپیده 21 سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
وبلاگ نو مبارک

مریمی چرا پستات اینجوریه؟
غمگین میزنی عزیزم
چیزی شده؟

سلام سپیده جون مخسی
نه عزیزم چیزی نشده دوز عاشقیم زده بالا!!

سپیده 21 سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 12:21 ق.ظ

ای جانم
همسری رفته ماموریت؟

آره

سپیده 21 سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 12:35 ق.ظ

فداتشم الهی
آروم دختری
تو که باید به این چیزا عادت کنی مریم گلی.
البته اولشه خیلی سخته
درکت میکنم عزیزم.
میرفتی پیش مامان اینا

سپید مهربونم کاش میشد ولی نمیشه بین خودمون بمونه عادت کردن به این یه مورد در توانم نیست!
از اونجایی که خیلی ترسوام تیم نجات(داداش و پسرخالم) پیشم هستن دارن خواب 7پادشاه میبینن من رفتم بیرون و برگشتم اینا نفهمیدن!!

سپیده 21 سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 12:46 ق.ظ

عادت نکن عزیزم
فقط درک کن که این موضوع یه بخشی از زندگیته
یه بخشی از شغلش که به هیچ عنوان جدا شدنی نیست.

چه بادیگاردایی هستن اونا

خیلی سخته تقریبا دارم دیوونه میشم
آبغوره طبیعی نمیخوای؟

آره میبینی؟ منو بگو دلمو به کی خوش کردم

سپیده 21 سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 12:57 ق.ظ

هرچی بیشتر فک کنی بیشتر دلتنگ میشی
به روزی فک کن که میاد و دلتنگیت تموم میشه
اونوقت اگه الان خودتو اذیت کنی انرژی نداری که ببینیش
به خودت قوت قلب بده که هرچه زودتر میاد.
الانم برو بگیر بخواب دختری.
خوابتم نمیبره کارای عقب افتادتو انجام بده که فکرت مشغول شه.

باشه گلم همانا خواب بهترین درمانهاست!

سپیده 21 سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 01:14 ق.ظ

آفرین عروس خانم.
کاری داشتی بیا من بیدارم.

شبت آروم عزیزم

شب زنده داریا سپید

مرسی عزیزم
شب تو هم

رضا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 10:47 ق.ظ http://policejavan.mihanblog.com

سلام
وبلاگ جدید مبارک. ظاهرا همکار بنده تشریف بردند ماموریت. انشالله خیلی زود و سلامت برمی گردند

سلام
انشالله ... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد